National News

پٹرول کی بڑھتی قیمتوں کو لے کر  شتروگھن سنہا نے شیئر کیا ویڈیو، سابق وزیراعظم  اٹل بہاری واجپئی کو ایسے کیا یاد

پٹرول کی بڑھتی قیمتوں کو لے کر  شتروگھن سنہا نے شیئر کیا ویڈیو، سابق وزیراعظم  اٹل بہاری واجپئی کو ایسے کیا یاد

بالی ووتڑکا ٹیم: اداکار سے بنے سیاستدان شتروگھن سنہا سوشل میڈیا پر بہت متحرک ہیں اور لوگوں کے درمیان آزادانہ طور پر اپنی رائے رکھتے رہتے ہیں۔ حال ہی میں ، انہوں نے ایک بار پھر ، پٹرول کی بڑھتی قیمتوں پر ایک ٹویٹ کے ذریعے لوگوں کی توجہ اپنی طرف مبذول کرائی ہے۔ ان کا یہ ٹویٹ اب سوشل میڈیا پر بہت وائرل ہو رہا ہے۔
پیر کو اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر ویڈیو شیئر کرتے ہوئے شتروگھن سنہا نے پٹرول کی بڑھتی قیمتوں پر بی جے پی کو پٹرول کی بڑھتی قیمتوں کو لے کر نشانہ بنایا۔ اداکار نے پٹرول  کی بڑھتی قیمتوں کو لے کر ملک کے سابق وزیر اعظم اٹل بہاری واجپائی کو بھی یاد کیا۔


شتروگھن نے ٹویٹر پر جو ویڈیو شیئر کی ہے وہ اس وقت کا ہے  جب اٹل جی نے 1973 میں پٹرول اور مٹی کے تیل کی قیمتوں میں اضافے کے خلاف مظاہرہ کیا تھا۔ اس ویڈیو میں ، اٹل بہاری واجپئی  ایک بیل گاڑی کے زریعے  پارلیمنٹ پہنچتے دکھائی دے رہے ہیں۔ 1973 کا یہ واقعہ بہت چرچا میں رہا تھا۔ اس وقت مرکز میں کانگرس کی حکومت تھی اور اندرا گاندھی وزیر اعظم تھیں۔

PM pays tribute to Indira Gandhi on her 36th death anniversary
اب اس ویڈیو کی بنیاد پر ، شتروگھن سنہا نے بی جے پی کو نشانہ بنایا اور کیپشن میں لکھا - بہت پہلے جب 1973 میںپٹرول کی قیمتوں میں 7 پیسے فی لیٹر اضافہ کیا گیا تھا ، اس وقت واجپئی جی کی سربراہی میں حزب اختلاف کے رہنماؤں نے بیل گاڑی پر پارلیمنٹ کا دورہ کیا تھا۔ اس واقعے کی نایاب ویڈیو۔بتادیں شتروگھن سنہا کئی بار اپنی حکومت (بی جے پی) کو نشانہ بناچکے ہیں۔



Comments


Scroll to Top