National News

فرانس میں ایئر شو کے دوران  فضا میں ٹکرا ئے 2 رافیل لڑاکا طیارے:ویڈیو

فرانس میں ایئر شو کے دوران  فضا میں ٹکرا ئے 2 رافیل لڑاکا طیارے:ویڈیو

انٹرنیشنل ڈیسک: فرانس میں ایئر شو کے دوران دو رافیل لڑاکا طیارے فضا میں آپس میں ٹکرا گئے۔ اس واقعے کی ایک ویڈیو منظر عام پر آئی ہے جس میں دکھایا گیا ہے کہ دو رافیل لڑاکا طیارے اتوار کو فرانس کے چیٹبرنارڈ فوجی اڈے پر ایئر شو کے دوران ہوا میں ٹکرا رہے ہیں۔ تصادم میں دو جیٹ طیاروں میں سے ایک کی اوپری دم ٹوٹ گئی تاہم وہ بحفاظت لینڈ کرنے میں کامیاب رہا۔ مبینہ طور پر جیٹ کا حصہ ایک مکان پر گرا اور اس کی چھت کو نقصان پہنچا۔ 


Cognac-Chateaubernardبیس کے کمانڈر کرنل نکولس لیوٹ نے کہا کہ فرانسیسی فضائیہ کے 30ویں فائٹر اسکواڈرن کے دو رافیل جنگجو اس حادثے میں ملوث تھے۔ تصادم میں ایک ہوائی جہاز نے اپنے ٹیلفن کا کچھ حصہ کھو دیا، اور ملبہ گرنے سے Gensac-la-Pallu قصبے میں ایک مکان کو نقصان پہنچا۔ دونوں طیارے بغیر کسی مشکل کے اترے، اور اس واقعے میں زمین پر کوئی جانی نقصان ہونے کی کوئی اطلاع نہیں ہے۔

PunjabKesari
فرانسیسی فضائیہ اور مقامی انتظامیہ نے واقعے کی تحقیقات شروع کر دی ہیں۔ Cognac Airshow ایک بڑا ایونٹ ہے جو Cognac-Chateaubarnar کے ایئر بیس پر مبنی ہے۔ دو روزہ ایونٹ میں زمین پر طیاروں کے جامد مظاہرے اور پرواز کے مظاہرے شامل ہیں، بشمول پیٹروئل ڈی فرانس ایروبیٹکس ٹیم شامل ہیں۔

PunjabKesari



Comments


Scroll to Top